Mengamalkan dan Pengajaran Remedy Ultimate

Mengamalkan dan Pengajaran Remedy Ultimate

Antara tahun 1981 dan 1998, saya menghabiskan masa selama 17 tahun membangunkan dan mengamalkan sistem hipnoterapi yang akan bekerja untuk keperluan saya dan orang-orang pelanggan saya. Saya belajar dan hipnoterapi dikaji kerana ia telah diamalkan oleh ahli-ahli terkemuka profesion ini dan juga teknik penyembuhan rakyat pribumi di seluruh negara dan di seluruh dunia dan akhirnya datang kepada pemahaman dan teknologi yang bekerja untuk pelanggan saya dan untuk diri sendiri. Teknologi ini saya panggil Remedy Ultimate kerana ia seolah-olah untuk menyelesaikan kebanyakan masalah yang melanda banyak manusia.

Selepas saya membangunkan teknologi dan menggunakannya dalam amalan saya untuk beberapa tahun, saya telah diminta untuk mengajarkannya kepada orang lain yang ingin menggunakan ia dalam amalan mereka. Ramai daripada pelajar-pelajar saya mengamalkan psiko dan lain-lain lagi baru kepada hipnoterapi. Dalam usaha untuk memenuhi keperluan hypnotherapists baru, saya menjadi seorang jurulatih yang bertauliah untuk National Guild of Hypnotists (NGH).

Program ini Guild ialah kurikulum di kognitif terapi pengubahsuaian tingkah laku dan ia mengandungi semua asas-asas hipnoterapi standard. Asas falsafah ini adalah perlu kerana hipnosis dan hipnoterapi adalah kunci kepada amalan ubat yang muktamad. Kelas-kelas yang maju saya mengajar pada tumit daripada kelas-kelas NGH menyediakan alat-alat yang lebih canggih yang hypnotherapist perlu mencapai semua faedah ubat yang muktamad dan mereka bukan sebahagian daripada kurikulum pensijilan NGH. Saya kini mengajar kelas-kelas NGH dalam lima hujung minggu, dan kelas lanjutan lebih empat hujung minggu selepas kelas NGH adalah lengkap. Saya mengajar kelas-kelas sekali setahun.

Ubat yang utama terdiri daripada penjelasan tenaga negatif dikebumikan dalam diri bawah sedar, memprogram semula diri bawah sedar selepas tenaga negatif dibersihkan dan kemudian membaiki kerosakan selular yang disebabkan oleh tenaga negatif dalam diri bawah sedar. Tenaga negatif yang disebabkan oleh gangguan dalam bidang tenaga badan akibat daripada fungsi memaksa negatif. Fungsi memaksa negatif adalah perkara-perkara buruk yang telah berlaku kepada anda dalam hidup ini atau seumur hidup lalu, konflik dalaman yang tidak dapat diselesaikan, carryovers biologi daripada nenek moyang anda dan lampiran tenaga asing. Ini blok tenaga negatif aliran tenaga tenaga kehidupan (chi) kepada sel-sel menyebabkan mereka yang merosot dan menghasilkan penyakit fizikal dan ia juga memasang program negatif pada pemacu bawah sedar keras yang memberi kesan kepada kesihatan mental, emosi dan rohani kita.

Model tertua yang masih ada penyakit di planet ini adalah model timur dan ia berusia antara 4000 dan 6000 tahun. Model ini mengatakan bahawa semua penyakit, iaitu, semua masalah yang kita ada dalam hidup; mental emosi, fizikal, dan rohani adalah disebabkan oleh fungsi yang tidak betul daripada sel-sel badan. Untuk menjadi sihat dan berfungsi dengan baik, sel-sel tubuh memerlukan Tentera Energy Life mana panggilan chi Cina, ki panggilan Jepun, orang-orang Mesir memanggil ka dan Ayurvedics memanggil Vedas. Budaya lain memanggil tenaga ini dengan nama-nama lain.

Herotan dalam bidang tenaga badan yang disebabkan oleh fungsi memaksa negatif menyekat atau menghalang aliran chi dan boleh diedarkan ke atas beberapa lapisan kesedaran. Saya boleh membersihkan hanya satu lapisan dalam satu sesi, jadi bergantung kepada berapa banyak disekat lapisan pelanggan telah, lebih daripada satu sesi mungkin diperlukan. Apabila anda mendidih ke bawah, sel-sel mula merosot apabila tenaga kehidupan tenaga chi dikurangkan atau dipotong kepada masyarakat sel badan.

Fungsi memaksa negatif juga memasang dan menyokong dengan tenaga, program negatif ke atas cakera keras bawah sedar. Penjumlahan bersepadu program cakera keras bawah sedar menentukan tingkah laku kita adalah, bagaimana kita merasa dan bagaimana kita bertindak balas kepada kehidupan. Jadi, jika anda mahu menukar mana-mana, anda perlu menukar program. Oleh kerana ubat yang utama mendapati dan membebaskan tenaga herotan dikebumikan menyokong program bawah sedar negatif sebelum kita positif reprogram cakera keras bawah sedar dan juga mengeluarkan blok untuk aliran chi kepada masyarakat sel, ia menyembuhkan secara kekal. Membaiki sel-sel yang rosak akibat tenaga negatif dengan terapi sel-sel baru selesai kerja penyembuhan.

Oleh kerana saya bukan seorang pembekal penjagaan kesihatan berlesen Saya tidak boleh merawat sebarang masalah kesihatan, mental atau emosi, dan saya berkaitan had ini kepada semua pelanggan saya. Biasanya, mereka mahu saya untuk mencuba dan membantu mereka kerana mereka mempunyai tempat lain untuk pergi. Kebanyakan pelanggan saya telah kehabisan pilihan.

Untuk memetik keberkesanan ubat muktamad ini, saya mengarahkan perhatian anda kepada yang berikut tiga tingkat. Tiga cerita adalah dari amalan saya dan jelas nama-nama dan butir-butir peribadi yang lain telah berubah. Tiga cerita menggambarkan tiga masalah yang berbeza dari pelanggan yang telah diselesaikan dengan menggunakan ubat yang muktamad. Cerita Satu memperkatakan malignan sangat serius, tawaran cerita kedua dengan keadaan yang menyakitkan rektum, dan cerita yang ketiga menunjukkan bagaimana ubat muktamad membantu meningkatkan prestasi sukan.

Beberapa cerita satu: Beberapa tahun lalu seorang wanita muda datang berjumpa dengan saya menghidap kanser payudara yang teruk. Beliau telah menghabiskan lima tahun sebelum menjalani rawatan allopathic untuk keadaan dan telah mendapat mana-mana. Beliau mempunyai 14 sesi dengan saya dalam tempoh 18 bulan menyebabkan bil bersih bil kesihatan daripada pakar-pakar perubatan allopathic beliau. Kanser payudara telah sepenuhnya hilang dan telah pergi sekarang selama enam tahun. Dia merasakan indah yang dia mempunyai hidupnya kembali.

Beberapa cerita dua: seorang lelaki pertengahan umur datang berjumpa dengan saya beberapa tahun yang lalu kerana masalah pendarahan buasir yang sangat teruk. Ia bergumul dengan masalah ini sejak 17 tahun yang lalu. Beliau mempunyai pelbagai jenis rawatan allopathic tetapi keadaan bertambah buruk dan bukannya semakin baik. Dalam tempoh dua tahun, saya nampak dia kira-kira 20 kali dan pada akhir zaman ini, buasir pendarahan hilang dan tidak kembali sejak tujuh tahun yang lalu.

Beberapa cerita tiga: seorang pemuda dalam kesihatan yang baik bertanya kepada saya jika saya boleh membantu beliau mendapatkan semula tempat kerjanya dalam bidang sukan. Beliau telah seorang atlet yang sangat baik dan telah mencapai puncak janjinya. Tiba-tiba dia pergi ke dalam kemerosotan teruk dan kualiti permainannya berkurangan dengan cepat dan sangat. Menggunakan ubat yang muktamad, saya dapat membuang blok untuk aliran chi melalui badannya, reprogram minda bawah sedar beliau positif dan membaiki kerosakan kepada sel-sel badan yang disebabkan oleh tenaga negatif yang telah menyebabkan blok chi beliau. Apabila dia adalah jelas dan minda bawah sedar beliau telah diprogramkan untuk kesan positif, prestasinya meningkat secara mendadak. Kali terakhir saya melihat beliau, kira-kira tiga tahun lalu, dia masih melaksanakan pada kemuncak keupayaan beliau.

Dalam semua cerita-cerita ini, kaedah yang adalah sama: Tenaga fungsi negatif memaksa dijumpai dan dibebaskan; cakera keras bawah sedar adalah cara semula dan komuniti sel yang rosak dibaiki. Teknologi yang digunakan untuk mencari dan membersihkan tenaga menyekat negatif bergantung kepada yang negatif memaksa fungsi bertanggungjawab terhadap tersumbat. Pengaturcaraan semula ini bergantung kepada bentuk apa program negatif ke atas cakera keras mempunyai dan pembaikan kerosakan masyarakat sel bergantung kepada tahap kerosakan.

Penafian: Artikel ini bertujuan untuk tujuan maklumat umum dan tidak memberikan nasihat profesional perubatan, psikologi, atau lain-lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar