Bagaimana Merawat Kerosakan Saraf Menggunakan Ubat Homeopati

Bagaimana Merawat Kerosakan Saraf Menggunakan Ubat Homeopati

Jika anda pernah mengalami kerosakan saraf, maka anda akan tahu mengenainya. Kesakitan adalah tajam, pucuk dari tapak kerosakan dan berasa seperti kejutan elektrik. Sudah tentu, yang adalah apa yang ia adalah, seperti saraf anda, pada dasarnya sistem elektrik.

Tetapi sensasi yang tidak menyenangkan. Saya tahu, kerana, sebagai seorang anak saya untuk mengetahui apa yang ia berasa seperti. (Bagaimana kita hidup zaman kanak-kanak, dengan semua eksperimen kami untuk mengetahui apa sesuatu berasa seperti?)

Jadi saya meletakkan jari saya ke dalam soket cahaya langsung. Dengung kekal dengan saya untuk masa yang agak lama selepas itu. The kesemutan sepanjang jalan sehingga lengan saya adalah pengalaman yang saya tidak berminat untuk mengulangi.

Tetapi itu adalah sensasi yang anda rasa apabila anda telah mengalami kecederaan yang melibatkan saraf.

Kebanyakan orang akan mengambil ubat tahan sakit untuk sakit membosankan ini, jadi anda mungkin tidak sedar tentang sensasi. Tetapi anda akan melihat peringkat seterusnya yang berlaku selepas kerosakan saraf tidak dapat diselesaikan. Dan itu adalah kesemutan atau rasa pedih a. Mungkin pin dan jarum. Semua sensasi ini menunjukkan kerosakan tidak dapat diselesaikan untuk saraf anda.

Ubat homeopati Hypericum adalah sangat baik untuk memperbaiki apa-apa kerosakan kepada saraf. Kerana ia pembaikan, jadi kesakitan tersebut hilang.

Satu lagi kegunaan besar Hypericum adalah pembaikan dimulakannya untuk penyakit dari luka tusukan. Ini boleh termasuk santapan dari gigi tajam atau belalai. Atau ia boleh dari suntikan atau vaksin.

Saya pernah merawat seorang lelaki yang telah mengalami kerosakan saraf yang serius kepada hidungnya. Hypericum sama sekali diselesaikan untuknya. Tetapi ia berkesan anti-doted suntikan insulin, mereka tidak bekerja untuk tempoh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar