Bagaimana Anda Bertindak balas Apabila Anda Menangkap Dingin?

Bagaimana Anda Bertindak balas Apabila Anda Menangkap Dingin?

Pada hari lain saya menulis artikel singkat tentang kepentingan mempunyai sikap yang positif apabila anda menangkap sejuk, disebabkan oleh jangkaan anda mempunyai kesan yang besar kepada realiti yang anda kemudiannya pengalaman. Yang saya nyatakan dalam artikel ini bahawa saya adalah kerana pergi di kapal terbang dan saya tertarik dengan orang jangkaan negatif tentang pengalaman.

Titik saya telah membuat adalah bahawa jika anda mengharapkan telinga anda menyakiti apabila anda mempunyai sejuk dan anda sedang terbang atas sebuah kapal anda lebih cenderung untuk melihat bahawa mereka menyakiti; jika anda mengharapkan untuk merasa baik-baik saja dan membuat rancangan supaya dapat mengalihkan perhatian anda seperti berada di sejuk hasil yang dialami anda mungkin banyak lagi menyenangkan.

Saya mempunyai beberapa orang bertanya kepada saya bagaimana penerbangan saya pergi. Saya gembira untuk melaporkan bahawa ia adalah sempurna selesa. Saya menjaga diri sibuk dengan menulis beberapa artikel manakala duduk di lounge lapangan terbang sebelum menaiki pesawat di San Francisco. Saya mempunyai kotak saya tisu berguna dan segala macam menenangkan lozenges disusun di sisi saya. Seorang lelaki berani meneroka untuk duduk berdekatan, manakala di ruang tamu; dia kemudiannya bertukar menjadi sahabat duduk saya di dalam pesawat.

Kami membuat perjanjian; Saya tidak akan bersin ke atas beliau dan beliau tidak akan berdengkur! Atau, sekurang-kurangnya kita akan cuba yang terbaik untuk mematuhi. Pelbagai ubat-ubatan dan tisu saya datang dalam berguna, mp3s hipnosis membantu saya untuk tidur dan telinga saya tidak menyakiti sama sekali. Sahabat saya tidak berdengkur dan dia mengelak yang mencucuk di rusuk-Nya! (Dia memberitahu saya bahawa isterinya telah memberi arahan untuk dia memberitahu sesiapa pun untuk berasa bebas untuk berbuat demikian jika mereka merasakan perlu.)

Kami menghabiskan sebahagian dari perjalanan chatting dan kami telah membuat rancangan untuk mengejar masa kembali di San Francisco dan bermain golf. Eleven jam kemudian, kami mendarat di Heathrow. Itulah apa yang saya panggil penerbangan yang besar. Dan hari ini telah pergi dengan baik juga. Beg saya datang melalui dengan cepat, tidak ada beratur di kastam, dan pemandu saya menunggu saya dan dibawa saya pergi ke Gatwick di mana saya berjaya menukar kepada penerbangan awal ke Isle of Man.

Dan di sini saya sekarang, memikirkan bagaimana Saya amat gembira saya tidak menghabiskan berjam-jam semalam membuang tenaga apabila perlu bimbang tentang bagaimana dahsyat penerbangan saya boleh atau berapa banyak telinga saya akan menyakiti!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar